fredag 23 oktober 2009

Vår dag.

Festat på Tortillatårta ikväll, mums så gott, ni hittar receptet bland tidigare nedskrivna av mig!
Sedan har det varit lugn TV-kväll med "Supernatural" och "CSI"...nu är det snart sängen som gäller, jag ska bara sy litegrann först...ja faktiskt, på en fredagkväll!! =)
Idag är första dagen denna vecka som vi inte hunnit med nån promenad, tråkigt, men det har duggat i princip hela dagen och varit rått och vått...
Kiron är inne i en sån bok-fas nu, han kan hämta bok efter bok efter bok som man ska läsa för honom...myskillen!
Blingo-kläderna kom förresten idag, en tröja till Kiron, Biggles-mönstret, och hemligt plagg till bebisen stl.50/56 som en del av värdinne-premien. Det blev rosa leggings bara, tycker inte det är så unisex direkt... Annars är jag nöjd! Hade beställt en Biggles-mössa också men den hade hunnit ta slut. =(

2 kommentarer:

Maria sa...

Kanske ett tecken ;)

Men jag tycker nästan du kan ha dom på en grbb me om du har något riktigt pojkigt upptill =) fast D hade nog inte tyckt det!

kram

Maria sa...

Snart får de fixa uppdateringen tycker jag...har ju hunnit missa 5 blogginlägg från dig...förstår inte varför det har blivit så!! Ha en trevlig helg iallafall! =) Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...