tisdag 20 oktober 2009

Dagen flugit förbi...filmat lite, promenerat...och vunnit!

Denna dag har flugit fort förbi! Kiron har varit på dagis och blivit firad där också, berättade de, och han hade fått en fin liten pixiebok. =) Stora killen! Han har en liten beundrarinna där som alltid håller sig i närheten, och när vi lämnar på morgonen kommer hon alltid och kastar sig runt hans hals och kramar o pussar. =) Och idag när han skulle gå fick jag "hjälp" av henne med hans skor, hehe. Sötisar. Hon är några månader äldre än Kiron.

Jag har sytt litegrann idag, annars tagit det lugnt bara. Vi tog en promenad när Kiron varit hemma ett tag, härligt soligt väder idag! Kiron fick leka lite i en av lekparkerna som ligger häromkring...
Filmade lite på en skrattande Kiron, ursäkta kvalitén, mobilkamera!

Sen promenerade vi hemåt och lagade mat, kalkon&grönsaksbiffar med ris o brunsås och kokta grönsaker. Gott. Biffarna är jättegoda, man köper dem färdigstekta. =) Snabbt tillagat! Nu är det strax lelledax igen, en ny dag till ända... Går så snabbt!

Jag är fortfarande lite nere men det känns bättre idag iallafall. Jag har vunnit två tävlingar på sistonde, i Pumpalots och Tisa´s bloggar, jätteduktiga tjejer som syr och virkar, mössor i båda, en till Kiron och en till mig!!! JIPPI! =) Ska visa dem när dem kommer.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...