onsdag 13 maj 2009

Oro.

Ja, mötet var inte särskilt lugnande, ser mörkt ut för äldrevården i Härnösand nu! Kommer förmodligen bli en massa varsel och nedläggningar i framtiden, alla måste spara och dra in...Förstår inte hur de tänker, gamla människor som behöver hjälp försvinner ju inte bara för att de lägger ner platserna för dom!!! Suck. Jaja. Men man blev som sagt inte mycket klokare för när och hur allt kommer gå till. Hoppas man får veta nåt innan semestern så man slipper ägna den till att grubbla. Kanske inte ens är nån mening att ta semester...




















Jag och Mattias sitter och myser framför TVn nu, tröstar mig med "Supernatural" och coca cola...=( Myyys. Försöker att inte grubbla och låta en kanske trist framtid förstöra nuet, som det är nu...

Mitt hjärtegryn! Han fick ett halvdjupt klösmärke vid näsan på dagis idag, aj...
Han är så söt, han älskar att härma djurljud nu, låter som sin mjukisanka när man trycker den på magen...=)





















Är så glad att jag fått tillbaka vår kamera! Ska se om jag hinner fota och lägga ut lite auktioner på Tradera nån dag framöver här, behövligt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...