lördag 30 maj 2009

Marknad, tivoli, utebad och grillning!

Lång härlig dag!
Vi var ner på marknaden och tivolit. Marknaden var mindre än någonsin, blev inget köpt förutom att vi delade på en kebab i bröd. Finns iallafall gott om saker att äta på denna marknad!

På tivolit kollade vi bara på karusellerna, åkte inget, men vi köpte lotter, Kiron fick dra i snöre "vinst varje gång" och vi vann en mjukisdelfin till honom, och sen en mjukis-mus på lotter. Inte för att han behöver fler gosedjur direkt...=)
Här pekar han ut vad han tycker jag ska satsa på i "klo-maskinerna, haha, var nära men nära skjuter ingen hare!
Var iallafall kul att komma ut och se lite folk och det var ju så fint väder!

Vi for hem sen och tände grillen direkt. Kiron fick bada i babypoolen! Vi måste köpa en ny större pool åt honom nu, den är väl liten! Han blev biten av nåt nasty djur på axeln, det var mindre kul, i övrigt plaskade han i vattnet så jag blev alldeles blöt. Han tyckte väl jag såg varm ut...
Mamma o pappa ringde och sa att de var på väg, så vi väntade på dem så fick de grilla också! Pappa hade vunnit en gose-hund till Kiron i "klo-maskinerna"! =)

De stannade till 19-tiden, sen var det pyamas och lelle för lillen. Vi har myst till Criminal Minds bla... Nu är det bäst jag lägger mig för även om det är morsdag imorgon blir det nog ingen sovmorgon, då det är Ms tur...! Ha det bra!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...