fredag 8 maj 2009

Godmorgon sömntutor, varit vaken länge...Haha...

Åh som vanligt fastnar jag vid datorn, kommit hem från jobbet. Suttit och läst mer om Victor, en av deras vänner har gjort ett fint bildspel på sin blogg som jag länkat nedan. I en kommentar till inlägget om Victor fick jag veta att de övriga avsnitten av Sjukhuset med honom visas den 1, 2 4 och 18 Juni!

Idag kommer förhoppningsvis min syster med sina barn och hennes svägerska Sara med sin dotter Saga som är 3 dagar yngre än Kiron att hälsa på!! Ska bli kul!
Men först måste jag sova, så jag ska lägga mitt huvud på kudden nu....

2 kommentarer:

Maria sa...

Hej

kom på att om du syr av john blund vill jag helst ha en sån klänning med jeans upptill och sen john från under bröstet och ner lite veckad som klänningen jag skickade ner så det blir ett slätt bröst och lite veck på nederdelen men ingen volang =)
Kram

Elin (Edvinsmamma) sa...

Tänkte tipsa om en ny rolig tävling på min blogg: http://edvinsmamma.blogg.se/2009/may/fredag-och-tavlingsdags.html :)

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...