måndag 18 maj 2009

En massa jobb på en härlig dag.

Kiron är på dagis idag, riktigt varmt ute men molnigt. De är ute och leker nu, jag ser dem härifrån fönstret.
Jag ska strax fixa lite här hemma eller kanske sy lite...Har så mycket jag vill sy nu!


Härlig dag igår, var ju så fint väder!!
Här satt jag ute och sydde igår...=)
Mattias arbetar med vår altan, såhär ser den ut för tillfället, hemskt va? Ska köpa hem nytt material så vi kan lägga ett riktigt "golv"...

På eftermiddagen for vi och hämtade Kiron hos farmor i Lästa, där är det grönt må ni tro! Och det är inte lika blåsigt som Härnta, alltså varmare!

Vi hann hälsa på mina föräldrar också, Kiron gick ut med Bruno en sväng...=)
Morbror Johans gamla lastbil var kul att dra...
Kiron somnade i bilen på väg hem, fick lelle och var ombytt...Väldigt trött så han kunde inte hålla ögonen öppna. Jag och Mattias såg film, "Flightplan", var superspännande!!! Se den om ni inte gjort det!


I förrgår hos farmor när klockan närmade sig 20 så hade Kiron själv försökt klättra upp i spjälsängen, ville sova, haha! Han hade somnat gott där med flaskan i munnen och gosisarna i famnen. Gulle!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...