måndag 26 januari 2009

Sytt

Lägger in bilder på de "senaste plaggen jag sytt...
Leggings och tröja till Kiron, för stora än så länge. Sytt i stl.92 från mönster av Hanne Meedom...Stora storlekar! La till mudd i leggingsarna.
Byxor jag sålt på Tradera. De med blå mudd fick Kiron likadana i julklapp, de andra hade han redan fast med bredare mudd i midjan och smalare nedtill. Dessa fick Robin nyss. Alla 3 byxor är sydda efter samma modell (inget mönster) men jag ska prova att göra dem smalare över rumpan nästa gång .
Mössor av och på! Ej följt mönster...


Denna kjol sydde jag till mig själv att ha på julafton! Ej följt mönster här heller...

Klapparna Kirons kusiner fick, en kjol till Moa och en klänning till Wilma, får jag lägga in senare eftersom bilderna jag hade på dem försvann! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

så duktig du är på att sy!! riktigt fina kläder:-).

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...