onsdag 28 januari 2009

Vår kväll

Fick ett mail idag om att Blingos vårkollektion har släppts. Åh vad fina kläder!!! Titta dit!!!
http://www.blingo.se

Jag fick Kirons gardin sydd, nu pryder den fönstret i hans lekrum. Här kan vi snacka multi-tasking! Jag sydde gardin, lagade mat och fixade morotskaka (på mix men ändå) samtidigt...=) Satt de sista minuterna innan Kiron skulle sova och toksydde, tycker maskinen låter så mycket så jag kan inte sy när han sover.

Fick fina kläder till Kiron i traderapaket igår, ett POP-landskapslinne och mjukisbyxor till, (byxorna är mycket finare än bilden visar!)och ett par orange knälånga shorts och orange linne. Den tjejen hade dessutom skickat med bonus, ett par POP-sockar och ett brunt jättefint linne. Man blir glad! Nä nu måste jag nog gå och umgås med "maken" ett tag, han sitter solo vid TVn.

1 kommentar:

Anonym sa...

jösses vad du står i och fixar=). jättefina kläder du fick tag i!! fick oxå kläder från tradera idag och jag blev jättenöjd. tänk vilka fina kläder man kan hitta begagnat=)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...