söndag 25 januari 2009

Sköna söndag och tyger!

Idag fick jag faktiskt sovmorgon igen fast det var Ms tur...Jag sov så uruselt inatt!

M surade över det ett tag men...Han får snart fler sovmorgnar då min "långledighet" på schemat kommer i veckan!


Har pysslat på här hemma idag, städat och skickat in bilder för framkallning...gud vad svårt! Har hur mycket som helst och ligger långt efter, skickade nu in bilder från FÖRRA julen!!! Och man har svårt att välja bort foton.


Kiron testar pappas X-box!

Varit och storhandlat inför veckan, ska försöka vara duktig och hålla veckomatsedel igen, funkar så bra när vi skrivit sån, gäller bara att man skriver ny när den tar slut...

Jag vill visa några av de tyger jag köpt på sistonde, (ni får förlåta de dåliga fotona), idéer bara poppar upp i huvudet hela tiden när jag tittar på dem, om bara tiden finns så...

1 kommentar:

Maria sa...

Åh vilka härliga tyger! Vad ska du göra av dom?? Nyfiken ju! ;-)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...