onsdag 18 november 2015

Dag i sängen och veckomatsedel v. 47!

Idag har jag spenderat mesta delen av dagen i sängen, fram till övriga familjen kommit hem... Känner mig värre idag än igår! Sov länge, läste lite (börjat på sista boken av "The Mortal Instruments!") och kikade på lite film (Twilight Eclipse) på datorn m.m.  

Jag har tappat smaksinnet!!! Skittråkigt speciellt då vi har Linas Matkasse denna vecka. Men jag får lita på Mattias när han säger att det är gott. ;) 

Här är veckans matsedel. Blev ganska mycket pasta p.g.a. Linas (vi hade en rätt kvar sen förra gången) men ja örk int tänka ut nåt nytt. 

MÅNDAG:  Nürnbergerkorv i panna med pastarör och sugar snaps (Linas)
TISDAG: Polpette al pomodoro-italienska köttbullar i tomatsås (Linas)
ONSDAG: Mumsig kycklingklubba med med majs och grässlökssås (Linas)
TORSDAG: Fransk pytt med enkel bea (Linas)
FREDAG: Tacos
LÖRDAG: Ugnsbakad lax med ärtpesto och parmesan (Linas)
SÖNDAG: Currydoftande fläskytterfilé med mango (Linas)
Ikväll har vi såklart sett på "Morden i Sandhamn", lagom myspysig serie med massa sommarkänsla tycker jag. =) 
Nu blir det sängen. Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...