fredag 13 september 2019

Huset.

Hej! 
En liten uppdatering om hur det går. För en vecka sen såldes huset! Vi har fått sänka från utgångspriset men det var vi helt beredda på och är jättenöjda! =) En ny barnfamilj tar över, det känns jättefint. I mitten på november så vi har tid att flytta i "lugn takt" (ha, inget lugn i flytt nånsin!) .  




Hallen nere



Tirils rum nere


Badrum nere


Kök, nere




Tvättstuga/grovkök, nere

Vardagsrum nere




Träningsrum nere


Syrum/gästrum uppe



Kirons rum, uppe


Badrum uppe

Vårt sovrum uppe


Ute

Uterummet



(märkta foton från Mäklarhuset)

Just nu är det lite pausläge på min lägenhet, blev lite att göra när jag skulle flytta in. De föregående hade inte städat alls så en städfirma var där och städade när jag klagat, men sen har jag fått städa en massa själv också som de inte tog. Min bovärd var på semester så det dröjde innan nån kom och tittade på lägenheten och skicket. När det väl skedde så togs beslut om att byta golv i kök, vardagsrum och hall (tack för det!!) så nu väntar jag på att det ska bli klart. 
De ska åtgärda småfel som var här och där. Och sen ska jag måla väggarna själv, det är jag också glad för att jag fick godkänt, så det blir fräscht i stort sett överallt! Känns bra även om allt blir lite fördröjt! 

Som ni kanske förstår så kommer jag att skriva endast när jag känner för det och när jag hinner, och mycket för min egen skull. Om det så går månader emellan är det så. Kommer nog också lägga ut inlägg från sommaren som varit och så, jag tycker om att kunna spara minnen här. 

Ha det gott! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...