torsdag 22 december 2016

En bättre dag!

Hej! En riktigt bra dag idag! Jag har ÄNTLIGEN lämnat in sista uppgiften i kursen om Äldres Hälsa och Livskvalitet! Känns ofattbart, trodde ett tag att jag aldrig skulle bli klar!! 
Och förutom det ska mamma nu byta sjukhus igen, hon ska flytta till Sundsvalls sjukhus, som är "vårt" sjukhus, det som finns närmast Härnösand. Så imorgon har jag tänkt hälsa på henne. Barnen är så förkylda så de får vänta ett tag till.

Mer från idag är att vi snärtade ner på stan för att handla lite av de sista klapparna. Nääästan klar, blir en liten titt imorgon efter några specifika grejer. =) 
 
 När vi kom hem och vi sett "Selmas saga" (shit vad spännande!!) och barnen lagt sig firade jag lite. Som sagt igen, så galet skönt att vara klar! 

Grejade lite Skumtomtefudge och slog in de flesta julklapparna! Några kvar till morgondagen.
 

Lagt fram de flesta av de klappar vi slagit in under granen....lägger inte fram barnens än, de är de för nyfikna för, haha! =D 

Sen har jag och Mattias också äntligen sett det sparade avsnittet av Miss Fisher´s Murder Mysteries, julavsnittet från säsong 2. =) Och glädjande nog så släppte Netflix typ förra veckan säsong 3, så nu har vi en säsong att se fram emot i sommar också! (Sparar den såklart, sommar ska det vara ;)). 

Imorgon blir det att sy klart julklapparna, handla några småsaker, koka och griljera skinka, hälsa på mamma, fixa köttbullar och St.Agur-ostkräm. Såklart får vi dela upp detta till den som kan och hinner, jag ska inte göra allt själv. 
Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...