torsdag 24 november 2016

Barns tankar, julgåva och olivkatt

Hellu! En pluggdag har det varit idag. Ergo inte så mycket att skriva om. ;)
Tiril hade gjort ett paket till oss i skolan! Sötstrumpa. Ser ni vad det står
 
 Imorse hade vi förresten denna konversation. Tiril var på väg att säga nånting men kom av sig, och jag frågade vad hon tänkte säga. 
Då sa hon: "Det var inget. Barns huvud är inte så fulla av viktiga tankigheter som vuxnas! Det är inte så viktigt vad de tänker!" 
Jag: "Jo men det är det visst! Har nån sagt så?" 
T: "Nä men barn tänker mest på att leka och sånt och det är inte så viktigt för vuxna". 
Jo lilla hjärtat mitt det är det visst, lek är viktigt. ❤ Lillgumman.


Haha sötkissen Tengil nu ikväll, han älskar oliver och jag och M åt det till film. När jag slängde påsen fastnade den i dörren och strax låg Tengil där under och slickade på påsen.  Haha! Jodå, han fick smaka egna oliver.  ;)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...