måndag 15 juni 2015

Solokvist och facebook-köp!



Jahapp gräsänka är man då, Mattias och barnen for till stugan igår. Idag har jag sen jag vaknat hållit på fixat och fejat största delen av dagen, plockat med tvätt och städ, rensat klart rabatten som var kvar, och planterat pelargoner i krukor. Sen sytt och myst till med ett glas vin och ljudbok till det. Ganska mysigt att vara själv ibland!  

Man måste ju gilla facebook ibland. =) Har blivit några köp och fynd då och då där på sistonde; Vi fick en gratis fin spis upp till stugan (budade 1 kr men ingen bjöd över! ). 
Igår köpte vi denna hammock, vi har velat ha en länge nu. Behöver dock hitta nytt tak, jag hoppas att det ska finnas nåt med samma mått att köpa men annars får vi fixa annat. ;) 

Till stugan igen hittade vi denna TV-bänk för 80 pix, perfekt som snyggare vedförvaring (haft en röd hylla tills nu). Dålig bild men ja.  

Och så vann vi budgivningen på denna hylla som just nu står i Kirons rum med färdiga Lego-byggen på. 140 kr. 

Jag var även ensam budgivare på denna stora pajform, 50 kr. 
Tittar inte på köp och sälj-grupperna varje dag så det är säkert mycket man inte ser också, men det är liksom lite kul att hitta nåt då och då, som en loppis hemifrån, hehe! ;) Och sålde ju själv iväg en hög grejer för kort tid sen, är såå skönt att bara få iväg lite sådär. Så, som sagt, gillar facebooks köp & sälj! 

Ville bara visa en av Kirons teckningar han gjort uppe i stugan nu, den var så detaljrik! Han gillar verkligen att rita och hon med förresten, de är i ett stim som jag sagt förut.;) 
Inne i nattrytm som man är så ser jag film nu, lite 80-talsrysare, underbara 80-tal!  "April fool´s day".


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...