måndag 30 mars 2015

Grattis och lite sjukdom.

Grattis på 34-årsdagen finaste!!! Jag älskar dig! 

Jobbat kväll och haft huvudvärk hela passet, sovit dåligt inatt då jag inte lyckats få rätt dygnsrytm än. Dyngväder ute och blöt blir man om fötterna då man måste plumsa genom 1-2 decimeter slasksnö/vatten på alla gångvägar. Måtte detta inte frysa på för då jäklar blir det slirigt! 

Mattias sms:ade och ringde sen och talade om att Tiril varit jättegnällig vid hämtning och saknat mig. Verkat hängig. Vid läggningen hade hon mycket riktigt 39.1 i temp så hon blir hemma imorgon och det är tur att jag är ledig. Here we go again. 
Annars då? Det har kommit fram lite påskpynt idag, och jag och M såg såklart lite Jordskott när jag kommit hem efter jobbet. Så spännande serie!
 Nu blir det sängen, fortfarande huvudvärk! Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...