onsdag 4 februari 2015

En till vabbdag för M!

Hej!
M var hemma med först Tiril idag (p.g.a. öronont och vaken-natt!) och sen fick han hämta hem Kiron också, som hade magont och mådde illa. Han har nog sviter efter magsjukan stackaren. Blev bättre sen men skönt med en till vilodag. Han blir hemma imorgon också eftersom han och M ska på ögonmottagningen i Sundsvall på förmiddagen. 

När jag sovit klart och kom ner luktade det kladdkaka i hela huset. M på bakhumör, klagar inte! =D 

Det har varit en sån där segdag då inte så mycket händer. Lite städning här hemma. 
Nu hoppas jag att skruttan kan gå på förskolan en stund imorgon, hon har ju missat så mycket på sistonde! =( Lilla skruttan som blivit stor nog att skriva sitt eget namn utan hjälp, stolt!! 

Jag och M har sett några avsnitt av "True Blood" innan han la sig, själv sitter jag här med fel dygnsrytm och är inte trött. Tittar på en film jag velat se ett tag, "The Perks of Being a Wallflower". Jag gillar Emma Watson skarpt! 
Hoppas imorgon att jag hinner göra lite förberedelser till Tirils födelsedag! 
Godnatt på er, hoppas ni sover gott! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...