fredag 29 augusti 2014

Litet skylt-pyssel!

Hallo! 
Ännu en lugn och välbehövlig vilodag för mig! Läst, handsytt lite, vilat... 
Skönt med fredag och veta att imorgon är hela familjen ledig. =) M lagade lövbiffswok när han kom hem, gotta! Sen har jag bla. haft det tvivelaktiga nöjet att betala räkningarna... 

Jag gjorde ju ett litet lugnt pyssel igår! Uppe i stugan tog jag reda på dessa "drivveds"bitar. Igår kalkerade jag av fin text på datorn, testade att kalkera över dem spegelvänt på träbitarna sen (gjort så förr, sen fyller man i med spritpenna/pensel) men det syns ju inte så väl på gråbrunt...;) Så jag fick skriva av helt för hand istället. 

Det blev skylt till stugan! Ska ha denna inomhus, göra en annan som får sitta utomhus senare.  Har lite pysselsug nu! 

Nu ser jag och M film, han kände för en komedi igen. Blivit några filmer denna vecka! 

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...