onsdag 27 augusti 2014

Förkylning och filmer.

Jahapp, här sitter jag en sån där kväll då det inte blev som det var menat från början... Känt att det varit en förkylning på gång men så är det ju ofta tycker jag. Mådde inte bra när jag vaknade men så är det ofta innan jag fått i mig frukost. Världens huvudvärk och bakiskänsla (utan att ha druckit, såklart!!). Jättetäppt i näsan, frusen, halsont och ont i kroppen. Men det blev inte bättre, och när jag hämtade barnen blev jag alldeles kallsvettig, andfådd och yr. Tog tempen och ja, feber, inte jättehög men ändå. Har inte blivit bättre med alvedon. Så nu är jag hemma dessa två nätter... =( Tagit det lugnt och legat på soffan med barnen mest, vilat, och dagen har ju tagit slut snabbt... 
Eftersom jag sov så länge idag inställd på att jobba så är jag trött men inte ett dugg sömnig än. Hoppas jag får sova nåt inatt, kan bli en jobbig natt med feber...=( 

Måste tipsa om filmen jag såg igår, grät och grät...Se!  Den här boken har jag reserverat på bibblan när den kommer in igen , men nu blev det så att jag såg filmen först.

Sen har jag och M sett en galen komedi idag, herregud vad den var pinsam emellanåt, en sån där film där man behöver skämskudde! Men rolig! 

Och nu sitter jag själv och ser på lite romantik igen, 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...