torsdag 8 maj 2014

Laddar för sista jobbnatten!

Ja nu är det strax dax för sista jobbnatten, sen ligger en helt oplanerad helg framför oss...Skööönt, även om maken verkar vara sugen på diverse projekt och grejer hela helgen =/...Vi får se, jag behöver åtminstonde få sova ut riktigt en natt först! ;) Kanske blir mer hågad då jag med. 
Blir ju Eurovision i helgen, och vi får se om man kikar nåt på Let´s Dance-finalen också, vi har inte hängt med i år men vet iallafall att Benjamin och Steffo är kvar sist. 

Barnen sitter nu och äter kvällsfika och ser på lite StarWars CloneWars innan läggdax, jag ska packa väskan nu, dax att gå om 30 min. Vaknade kring 16, seg som sjutton. 
Älskade goa ungar! Tiril blir hemma imorgon med, men är iallafall på rätt väg! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med ledig helg, hoppas att du känner dig piggare då!

söta ungarna är=)!

hade ingen aning om att det är eurovision, får väl se om jag orkar sega mig igenom det i år;-).

kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...