lördag 17 maj 2014

Mysiga soliga dagar!

Ja, vad har hänt sen sist? Jag vabbade ju i torsdags med Kiron, som mest var sur över att behöva vara hemma. Lekte lugna lekar och byggde Lego, på eftermiddagen var han och Tiril ute och blåste såpbubblor och lekte.
 
Tiril plockade lite blommor till mig. =)
 
Och var min partner i zumba!
 
På fredag var Kiron pigg och ville så gärna gå på skolan. Litegrann snorig bara, snabbt övergående förkylning! Så han fick gå, kortdag...
 
Jag och Tiril fredagsstädade.... ;)
 
...och njöt lite ute i finvädret, mer såpbubblor!
 
 
Jag sydde klart ett till par leggings och denna holkärmstunika till mig. Supersköna plagg!
 
Sen blev det fredagsmys för hela slanten! Middag, liten promenad och sen film.
 
Idag har det förutom blåst varit kanonväder! M och barnen for upp till stugan och sover kvar där. Eller, barnen var först hos mina föräldrar medan M städade ur stugan, sen grillade de allihop tillsammans med mina föräldrar innan de for upp till stugan för natten. De ser ut att ha det så mysigt, önskar jag kunde vara med men jag har jobbat 13-20.30.
Nu är det VERKLIGEN dags att stänga ner, jobb tidigt imorgon!
God natt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...