lördag 3 maj 2014

Kort dag och mer shopping!

Sitter på jobbet och känner mig hängig, har ont i kroppen och fryser! =( Dagen har gått jättefort, har ju sovit fram till 16. M och barnen var under tiden bla. iväg och grattade Hannis som fyllde 8 år på valborgsmässoafton. Jag hann mysa lite med familjen innan det var dax för jobb igen, vi fick plats hela familjen i vår dagbädd =).
 Jag har nyss börjat sticka, ska bli nånting "riktigt" men enkelt projekt, har inte stickat på typ 15 år!
 
Hann också shoppa lite mer...
Ja, La Redoute har också erbjudande denna helg, om att shoppa från deras outlet för halva outletpriset, med rabattkod 412850! (Det blir alltså halva röda priserna i outleten, rabatten dras i kassan!). =) Gäller t.o.m. imorgon.
Här hittar du erbjudandet från H&M, gäller också t.o.m. imorgon.
Från La Redoute blev det mest till M:
 

 


 

Jag fick en tröja. =)
Nu har vi handlat till oss själva för runt 1200 kr på bara några dagar, men för det har M fått tre par jeans och ett par skor, och jag tre leggings och tre toppar. =D

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...