torsdag 23 januari 2014

Tidig morgon och läs-filmat! =)

Igår orkade jag inte blogga, hade inte hänt nåt speciellt ändå. ;)
 
Imorse klev jag och barnen upp tidigt och traskade till jobb, förskoleklass och förskola. Tiril var överlycklig över att äntligen få gå!
 
Jag har ledigt imorgon (och Tiril med), laddar inför jobbet i helgen. Börjar 13 på lördag så imorgon hinner man med lite mys också, kanske får sovmorgon på lördag? =) Har varit sjukt trött idag, var ju första morgonpasset på detta året faktiskt! La mig och slumrade till en stund innan dammsugning och middag. Skööönt!
 
Tiril har börjat intressera sig mer för att räkna och för bokstäver så M läste "Ellens ABC" idag för barnen. Min fina familj, jag älskar er så mycket!!!!
 
 
 
Jag och M har sett "Johan Falk-Alla råns moder" ikväll, inte sett alla de "nyaste" Falk-filmerna än, bara inte blivit. Men den var ju grymt spännande! =)
Nu blir det sängen!

1 kommentar:

Martina sa...

Själv var jag på föräldramöte inför dotterns skolstart igår och det var nästan så jag blev sugen att lära mig att läsa (igen) när de pratade om hur de arbetade med just läsningen i den skolan haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...