fredag 17 januari 2014

Storhandling, naken-chock och fredagmys.

Sov inte bra inatt, var helt slut när klockan ringde! Kiron fick gå på skolan idag men Tiril var hemma.
När vi hämtat upp Kiron for vi ner på Coop och ICA för mycket nödvändig storhandling, jag gick in medan M och barnen väntade. Fyyyyyyy, det var längesen sist men påminn mig att ALDRIG handla på en fredag igen!!! Folk överallt, tog flera timmar! Gah!
M har haft ont i knät ikväll efter de eskapaderna även om han bara fick sitta och vänta... Men nu hoppas jag att vi klarar oss ett tag.
Sen var det bara att åka hem och laga mat.
 
Ah, en nakenbild! Haha!
Nej, efter dagens goda middag (kycklingfilé sambal oelek med potatiskroketter och sallad) så hoppade jag och skruttan i badet, nice! Ett tag senare skuttade också Kiron i, men det blev lite väl trångt till slut med två livliga ungar, hehe.  

Sen blev det fredagmys för hela slanten!

Jag och Mattias har sett lite actionfilm, "White House Down", rätt spännande.
Nu ska jag sova, orkat vara vaken längre än jag trodde. God natt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...