tisdag 3 januari 2012

Penicillinkur x 2! Och julklappar i postlådan!

Det blev som jag trodde, både jag och Kiron har halsfluss och fick penicillinkur! Kiron var nästan omöjlig hos doktorn, knappt de fick kika i halsen och ta prov, och kors i taket att de lyckades sticka i fingret...Så om han har nåt annat vet vi det inte. Men penicillin fick han iallafall. Förstår inte varifrån hans doktorsrädsla kommer...börjar bli riktigt svårt att hantera. Nån som har tips på det???

Känns inte bättre än iallafall, men febern ska försvinna inom de närmaste dagarna sa doktorn. 10-dagars kur, och är vi inte bättre nästa vecka måste vi höra av oss. Jag sov till 11.25 idag!! Men antar att kroppen kanske behövde det...

I postlådan kom det iallafall ett roligt paket. Före jul fick vi presentkort på Blingo av familjen Fahlén. Detta är vad jag beställde, de hade fraktfritt och 50 %. =) (Såg senare att de hade 60 % men jaja, då kanske rätt storlekar hade varit slut...;o)). Tiril fick en jättesöt klänning i lite rolig modell, och Kiron fick en mössa och en farfarströja, jättefint alltihop!
Här är några bilder från mellandagarna, innan vi blev sjuka. =) Hugo och Tirils gosevovve Brr har samma färger.... 
 
Han tål lite vad som helst den kissen...Vi har förresten så smått börjat kika på katter hos Öbacka djurhem igen.
Kiron klädde ut sig till "tomte" i Tirils mössa och vår säck som vi har under granen, redo att dela ut julklappar han själv slagit in. =)
Jag ska försöka pussla ihop en årsblogg snart...har ju inget bättre för mig direkt. =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...