torsdag 5 januari 2012

Enkät 2011!

1. Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Börjat jobba på Koltrasten, får jobba med min bror och kusin vilket jag aldrig gjort förr!


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2011?
Ja min lillebror.


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov, om inte husdjur räknas, vi tappade ju vår goa Räser... 

5. Vilka länder besökte du?
Estland


6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mer guts att våga satsa och tid till sömnad.


7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Hemligt. =)


8. Din största framgång 2011?
Hmmm....kanske framstegen med LillSpooky?

9. Största misstaget?
Att inte tro mer på mig själv.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
En höst kantad med förkylningar, och så var vi ju med i älgkrocken i Oktober, fick en ond nacke efter det, var riktigt jobbigt ett tag.

11. Bästa köpet?
Min overlock-maskin, och bilen.


12. Sämsta köpet?
Ms mobil? Eftersom han snabbt tröttnade på den och ville ha en bättre.



13. Vad spenderade du mest pengar på?
Ny bil.


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Först och absolut främst: Tove Styrke-White Light Moment!!!!
Danny-In the club, Eric Saade- Popular, Jennifer Lopez- On the floor, Veronica Maggio-Jag kommer, Chris Medina-What are words, Maroon 5- Moves like Jagger, 


15. Var du gladare eller ledsnare 2011 jämfört med tidigare?
Har gråtit många tårar...Men rent allmänt är jag lycklig.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Haft mer ork och mod att satsa.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat, oroat mig, ältat, tvivlat på mig själv.


18. Vilken var den bästa boken du läste?
Skymningsögon-Dean Koontz, Skumtimmen-Johan Theorin, Camilla Läckbergs böcker.


19. Bästa biofilmen?
Åh vad svårt, har BARA sett superbra filmer på bio, varit 4 gånger? Tror kanske att allra sista Harry Potter-filmen smällde högst ändå.

20. Favoritprogram på TV?
Supernatural, Desperate Housewives, Morden i Midsomer, True Blood, Sofias Änglar, Vampire Diaries, Criminal Minds


21. Bästa stället du var på/i?
Tallinn, helt underbart!


22. Största musikaliska upptäckten?
Tove Styrke


23. Vilka hårfärger har du haft under årets gång?
Bara min gamla vanliga


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade med släkt och vänner.


26. Hur tillbringade du julen?
Med släkt och vänner.


27. Hur tillbringade du midsommar?
Firade hos familjen Fahlén i deras stuga, hade det jättetrevligt!


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mycket trikå. =) Svart, löst men även tight, grönt, kanske lite mer dämpade färger än tidigare. Bekvämt!



29. Vad fick dig att må bra?
Min familj först och främst, man har aldrig tråkigt med barn, sömnad, par-tid med små gyllene stunder, kärlek.


30. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att mina nära och kära fick vara friska. Mycket oro 2011.


31. Vem saknade du?
Ofta mina vänner, önskar man hade tid att ses oftare.


32. Den/de bästa nya personen/personer du träffade?
Många trevliga arbetskamrater och boende på jobbet.

33. Högsta önskan just nu?
Att mina nära ska bli/få vara friska!!!!!!!! Den mest brinnande önskan jag har.
Stabilare ekonomi så vi kan få komma på fötter ordentligt, och kunna förverkliga drömmar.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...