fredag 7 november 2008

Sexparty vill jag gå på!

Jag har fått sussat gott inatt, Kiron sov mellan 00.15-5.00, ganska ovanligt just nu. Fick sovmorgon till 11, Mattias gick på öppna förskolan med Kiron, så huset var lugnt. I helgen jobbar man, får se hur man sover då, är ju inget direkt öppet som killarna kan gå på, förutom kanske Technichus och fika eller nåt. Jaja det löser sig.

Är så avis på Ia och Daniel som ska gå på "sex-party" imorgon...haha sjukt det låter, dom är swingers dom! Närå, en tjej kommer och visar sex-leksaker. Jag har varit på ett sånt tidigare men aldrig parvis. Är jättekul, särskilt när man druckit lite vin, fnittrigt. Känns faktiskt lite sjukt att sitta och känna på dildos och sånt, men man är ju inte ensam. Har ni aldrig varit på ett sånt så försök få tillfälle till det, är inte så skumt som det låter.

Mattias är pysslarpappa just nu, han dammsuger...och här sitter jag! =) Ibland har man det bra...

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi jag har faktiskt varit på sexparty:-). det är ju ganska roande, men dyrt tyvärr...hoppas du hittar nå't kul;-). vilken schysst sambo du har då!! hoppas ni får en bra helg trots att du måste jobba. kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...