söndag 16 november 2008

Gamla gravidbilder, och visst är jag duktig?

Idag har det inte varit en helt lugn dag...Men mysigt har vi haft det ändå!

Igårkväll kom Mattias mamma med make förbi, och vi var mitt i matlagningen så de fick äta med oss, blev pastasallad istället för gratäng, med kryddkorv. På kvällen såg vi "Harry Potter och den flammande bägaren", älskar alla Potter-filmerna (och böckerna), sett dem flera gånger men de tål att ses igen!

Mattias fick sovmorgon idag, jag och lillen klev upp, var jättemysigt, vi satt under filten framför TVn och han fick sin lelle, sen åt jag själv frukost och såg Desperate Housewives (inspelat). När Mattias klivit upp och ätit frukost så byltade vi på oss (mest Kiron) och gick ut och lekte en stund i snön, första gången Kiron fått känna på snö! Han älskade det, kröp omkring och tokskrattade!


Igår fick förresten en bekant till mig en flicka, Agnes! Grattis Annika!


Mattias har inte känt sig pigg idag, har blivit förkyld, så han har utnyttjat mig (oh...=)) som arbetskraft. Sågat spånskiva och skruvat i en vägg, vi har satt en dörr till vårt sovrum med ny vägg, var ingen vägg där före. Nu kan man äntligen stänga om oss ordentligt, och dessutom sova där på dagen utan att störas av de andra i huset! Känner mig jätteduktig och var dessutom roligt!


Nu sover boysen och jag sitter och ugglar här, sorterar foton och skickar in till framkallning...

Ett fint foto av oss när vi väntade Kiron...i v. 26 tror jag vi var...





Jag och bästa kompisen var gravida samtidigt, men hon var 7 veckor före...alltså runt v. 33!
Och en till bild på oss, i v. 30-nånting skulle jag tro. =) Tjockis!!! Skum bild tagen med självutlösaren.

4 kommentarer:

Anonym sa...

cad fin du är på bilderna:-). fusk att ni har snö!! vil ju oxå ha...hoppas Mattias kryar på sig snart, hehe arbetskraft, det lät ju roligt:-D. kram på dig!!

Maria sa...

Vilka fina bilder! Och du är jättefin som gravid...blir det en till snart eller? ;-)
Säger som Sandra, fuskigt att ni har snö, vi vill oxå ha!! :-D
Kram

Ztampe sa...

Säger som tjejerna innan.
Vad fin du är som gravid.
Vill också ha snö. :-(
Låter som jag kopierar de andra. :-D

Ulrika sa...

Åh så fina bilder , ibland så saknar man verkligen att vara gravid. Må så gott kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...