söndag 2 november 2008

Min sista fria dag innan slaveriet börjar....

Igår kväll åt vi ju middag hos mamma och pappa, ryggbiff med klyftpotatis och pepparsås, smaskens!
Kvällen ägnade vi framför TVn och en rysare "Mirrors"... Uschiamej, riktiga obehagskänslor efteråt, den var rätt läskig! Nya anledningar att vara rädd för speglar...haha....

Denna dag började härligt, jag fick frukost på sängen av Mattias! Underbart! Satt och läste en bra stund och åt innan jag masade mig upp, denna sista dag innan slaveriet börjar igen...hehe.
Ja, som sagt, imorgon börjar jag jobba igen. Kommer vara SÅ trött innan natten är slut, jag jobbar ju natt om ni inte visste det. Tar nog ett bra tag innan kroppen ställer om sig riktigt. Även om man aldrig sover hela nätterna nu så är man ju iallafall mestadels i sängen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...