lördag 18 augusti 2018

30 juni fira antagningsbesked! Ny vardag väntar!


Den 30e hade vi anledning att fira lite! Solig härlig kväll matchade humöret. =) 


God mat, god dryck och mycket gott sällskap!




Anledningen till firandet var detta,  jag har sökt in till Yrkeshögskolan i Sundsvall, var ner och gjorde prov i Maj och 28/6 kom antagningsbeskedet, jag kom in, bland många sökande! Blev så jäkla glad! Jag trivs med mitt jobb men inte med mina arbetstider, har jobbat med detta i 18 år och känt länge att det är dags för nån förändring. 
 En höst med helt annan vardag än tidigare väntar, jag är väldigt nervös och väldigt väldigt förväntansfull! Detta för med sig massor av funderingar och farhågor med ekonomi och så mycket mer,  men jag är iallafall säker på att jag verkligen vill detta. Den 27e augusti är det dags!! Så nu jobbar jag bara en vecka till, sen ska jag känna av hur det funkar med att ev. jobba extra. 

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Grattis! Det verkar ju vara hög efterfrågan på just medicinska sekreterare vad jag hört så några slitiga år med ekonomin men sen bör det ju leda till ett jobb som säkert oxå kan vara slitigt men inte på samma sätt som vården tänker jag.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...