onsdag 15 augusti 2018

15 Juni skolavslutning!

Hej hej! Nu är min semester slut och jag har hunnit jobba två kvällar, tredje blir ikväll. ;) Känns väl sådär men det har varit en heeeelt fantastisk semester måste jag säga! 

Barnen har haft ett fantastiskt sommarlov också, de är ca en vecka till och har ju varit lediga nästan helt sen 15 juni då det var skolavslutning!! Kiron gick ut 4an och Tiril gick ut 1an. Storbarna så fina!! 

 Jag hade tur och fick semester då jag med, skulle annars ha missat för första gången!! Och Mattias kunde också vara med. Det var så fint med sång och show och som vanligt får man liten tår i ögat. 
 Kiron var det lite extra vemodigt för då många kompisar gick ut 6an. 


Efteråt skippade vi picknick och gick hem till Horns för fika en hel hög! 

Och till middag grillade vi med Horns och Tim, Lisa, Alexia och Ossian (och Maya). ;) Skåla in sommarlovet och fler sovmorgnar när man är ledig mitt i veckan som jag!  =) 



 När de andra gick hem fortsatte vi 4 partyprissar (haha) med Just Dance! Blev inte så sent men alltid kul att svänga de lurviga.

Intensiv kamp herrarna emellan! 


Sommarlovet kunde starta! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...