måndag 13 juni 2016

Busy day, och gör en vas av en woksås-flaska =)

Hej Hej! Idag har jag jobbat och grejat mycket men inte fotat ;). 
Efter jobbet bakade jag två kladdkakor då det blir kladdkaketårta imorgon efter skolavslutningen! Han också med att klippa ut resterande vimplar jag ska sy, städa lite och så åt vi ju middag. Mattias jobbade över lite så han kan vara med på skolavslutningen. 
När han väl kommit hem och ätit for vi och handlade så det blev direkt i säng för barnen när vi kom hem igen (ja kvällsfika först förstås). Jag och M har sen tränat och sett sista avsnittet på första säsongen av Bron. :) 

Detta pyssel gjorde jag för en tid sen. Så enkelt med granitspray, bara den får torka ordentligt! 3 varv brukar bli bra. 
En fd. woksås- flaska fick bli en liten vas, klistrade dit dekorplast innan jag sprayade, i form av ett löv. Drog bort plasten när jag sprayat klart! 

En sån här flaska. ;)




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...