torsdag 25 september 2014

Pyssel med griffelfärg!


Nu har jag gjort två arbetspass , och fyy vad jag blir less på mitt ryggont! Det kändes ju bättre efter helgen, men nu när jag börjat jobba har det blivit värre igen! =( Jätteont på kvällarna, ryggen känns öm som ett stort blåmärke..hade så svårt att sova inatt! Och då hade jag ändå tagit ett hett bad, fått lite massage av M, smort in hela ryggen med Voltaren och tagit värktabletter. 
 Jag ska tillbaka till naprapaten på måndag, hon hade ingen tidigare tid. Och ska prova lite starkare värktabletter än Ipren och Alvedon. ;) Klarar jag mig bara ikväll och imorgon på jobbet så är jag ledig i helgen sen! 

Här är mitt senaste pyssel. Är ju mycket inne på skoltavelfärg nu så några gamla godis/kakburkar har förvandlats till söta krukor, jag har skrivit blomnamnen med griffelpenna. 



Det har också blivit ett griffelhjärta, köpte ett vanligt tomt zinkhjärta som jag sen målade med griffelfärg och vit akrylfärg. Texten är skriven med vanlig griffelpenna.  En enkel och fin dekoration som man lätt byter budskap på ! =)



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...