söndag 6 april 2014

Fluffig ballerina och lång jobbig vecka.

Ja så är jobbhelgen slut. Jag har ont i HELA kroppen. Känns oftast inte förrän man kommer hem och slappnar av, men har ju varit på fötterna mest hela dagarna hela helgen. Och på det "röda veckan", hade sån magvärk inatt så först kunde jag inte somna, somnade först när jag fick en starkare värktablett av M. Och sen när jag väl somnade sov jag dåligt och vaknade ofta. =( Tur att det inte blir så varje månad.
 
Så när jag kom hem idag fick jag lägga mig och ta en powernap, snäll make. =) Han lagade spaghetti och köttfärssås, sen har kvällen gått fort.
Imorgon är det vardag igen, jag är ledig,  men vi har utvecklingssamtal för Kiron. Och på tisdag får M ta utvecklingssamtal för Tiril, jag jobbar, bara ledig måndag. Hoppas värken i kroppen hinner gå över! =P
 
Här är tyllkjolen jag sydde till Tiril i fredags, nöjd tjej!! =)
 
Igår på mina "timmar" var vi över till Wusch´s och grattade Christina som fyllt år i fredags. Fick lite sockerkick sådär mellan jobbpassen, mäktig men god chokladtårta!
 
Denna lilla knatte verkar sakna sin kompis, han jamar mer än vanligt, och är också mer trå än vanligt. De brukade ganska ofta sova ihop så han behöver väl mer närhet från oss istället. Tengil-skrutt. Hugo är saknad av alla familjemedlemmar. =(
 
Nu ska jag faktiskt ta och se något själv, något upp-piggande efter denna nedslående vecka, känns som om den varit hur lång som helst. =(

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...