tisdag 12 november 2013

Långvarig feber, och Ellos-beställning.

Inatt fick vi sova riktigt bra allihop, inte lika mycket hosta, jag hoppas verkligen att det håller på vända (fast hon hostar mycket nu uppe i sängen)! Hon har kanske varit lite piggare idag också, inbillar jag mig. Kiron har varit på skolan, till sin glädje, är så fint att han har kommit in i det mer nu!
M kom inte hem förrän när barnen lagt sig, eftersom han for till sin bror direkt efter jobbet, de fixade bilen (ständigt krånglande sattyg!) tillsammans. Så nu rullar den väl ett tag till får man hoppas. ;)
 
Tiril hade ändå feber ikväll, 38,3. Vet inte om det är 5e dygnet nu? Så vi ringer VC imorgon, eller åtminstonde rådgivningen. Stackars vår lilla skrutta.
 
Här är en Ellos-beställning vi gjorde igår, de har ju vinterrea!
En julklapp till Kiron, hoppas att det fortsätter gå bra att använda jeans ibland....

 
2 nya kuddfodral att ha i soffan i jul...
 
...och så äntligen en jacka till mig, denna fick jag till halva priset då den inte var på rea utan jag tog ett erbjudande istället. =) Hoppas att den är varm och skön, i värsta fall får jag ha min gamla underbart varma till och från jobbet ändå.
Klurar på att se lite Vampire Diaries... Godnatt!

1 kommentar:

Cattis sa...

Åh de där kuddfodralen har jag också tittat på flera gånger, så fina! Hoppas det snart vänder för stackars Tiril!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...