onsdag 26 oktober 2011

Höstens påverkan?

Jag vet inte om det är hösten som gör det eller vad, men jag känner mig rätt huslig för tillfället. Kanske inte i rätt bemärkelse, (som städning, skulle behövas, haha!) utan mer bak och mat!!


Bild lånad från Scones.se



Nu har jag börjat med scones, blev så sugen och det blir gott till te när vi ser "Arga Snickaren" ikväll! =)


Sen ska jag fixa köttfärsbiffar, de vanliga, var sugen på nån extra ingrediens men man tager vad man haver. Har färska rödbetor hemma men det ska visst vara inlagda i Biff Lindström....


Ang. rödbetor så har jag sökt efter recept, och hittade detta, låter ju jättegott och enkelt, så det blir det på fredag!!!!


Och sen har jag även i helgen tänkt hinna med att baka det suuuuupergoda valnötsbrödet jag gjorde för nåt år sen, var som sagt längesen sist!!!


Nä, dax för mer köksstök, man får passa på när andan faller på! Speciellt bak-andan, jag är ingen bak-människa, mat däremot är kul.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...