fredag 14 oktober 2011

Dundrande huvudvärk, pysseltidning och nya bilbarnstolar...!

Fredag, gud vad härligt!!! Började dock inte så bra, somnade sent igår, låg och frös jättelänge fast jag hade täcke+överkast på mig, och sov dåligt....


Vaknade med den värsta huvudvärken jag varit med om tror jag, blixtrade för ögonen och jag mådde väldigt illa...Och huvudvärken gör nackvärken ännu värre, känns som en böld på axlarna där huvudet borde sitta...Känns lite bättre nu sen jag ätit frukost och myst i soffan med detta: =)Kan verkligen rekommendera tidningen "101 idéer", man får alltid massor av inspiration, även om du inte är en pysslig människa så finns det alltid jätteroliga inredningsidéer m.m!! Prenumererar på den, kommer inte så många nr/år, kanske 4 st?

Ikväll ska jag laga köttgryta med kantareller och lite annat gott till middag. Sen blir det mys! Har lovat Kiron att han ska få hyra "Bilar" om vi kan hitta den vill säga... Första filmen alltså. =)


Igårkväll blev det en snabbtur till Birsta. Vi måste köpa nya bilbarnstolar och lämna in de gamla till Folksam då man inte ska använda "krockade" bilbarnstolar. Blev snabbhandling på ICA Maxi också. Hehe nästa vecka öppnar de ju här i Härnösand, men har inte ork att vänta till dess när man ju ändå var där... Köpte förutom mat;kalasattiraljer till Kirons kalas på söndag, vintermössa till Kiron, galonvantar och fingervantar till Kiron, strumpbyxor och vinterskor till Tiril. Det var bara de sistnämnda som jag fångat på bild här, det mesta av det andra är redan i användning på dagis. =)
Och bilbarnstolarna blev dessa: Britax KidPlus i färgen Emil till Kiron....
Och Britax Hi-Way II i färgen Emilia till Tiril.... Fått för mig att färgerna var tvärtom på hennes stol, alltså sitsen i lila och sidorna i svart, men hittar ingen sån bild och M har stolarna i bilen nu ju... Jaja, ni ser ju på ett ungefär.



Jag är verkligen nöjd med våra Britax-stolar sen tidigare, så det fortsätter vi med! =)

Nä nu ska jag återgå till soffan och kurera mig. Ni får ha en fin fredag!

2 kommentarer:

solokatt76 sa...

Åhhh vill gärna ha en uppdatering på hur bilstolen du köpte åt Kiron är..!!! Vi tänkte köpa precis en sån åt Eddie. Vill veta om den funkar hyfsat att slumra i utan att huvudet far runt..Edward somnar en hel del när vi kör bil.

Kram

Joanna Eva sa...

Hoppas du får må bättre idag!

Bra tips om tidingen - den ska jag leta upp!

Ha en fin lördag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...