måndag 10 oktober 2011

Här är hon....=)

Vår nya pärla! Blev en Volvo V70 kombimodell från 2003. =) Vi har sen tidigare pratat om att köpa denna modell.
Brons/champagnefärgad. Vi tog premiärtur ikväll, var mysig! Haha och jag gillar att det fanns både kasettbandspelare och CD-spelare, nu ska jag spela mina gamla kasettband med inspelade Tracks från högstadiet, hehe!!
Jag har varit till vårdcentralen idag och fått träffa doktor och röntgat mig. Ingen fraktur kunde de se, har en lite sned hållning (?) sen tidigare som kan ha bidragit till att leder i nacken knirrar mot varandra, liksom. Svårt att förklara. Sen orkar ju inte musklerna med riktigt, och jag blir fort trött i nacken, känns bäst på morgnarna. Känns ungefär som om jag har någon som sitter på min nacke/axlar hela dagarna. Aj.

Om det inte ger med sig eller blir värre ska jag kontakta dem igen, finns "tyngre" röntgenartilleri att ta till, men de trodde inte det skulle behövas utan att det kommer att ge sig, detta.

Imorgon ska jag få träffa en sjukgymnast, ska ev. få stödkrage att använda. Hoppas det hjälper.



Min käre bror och hans sambo var supersnälla och passade ungarna idag, och ska även passa dem imorgon fast de själv har jättefullt upp, tack söta snälla ni det är guld värt!!!!!


Nu ska vi se på nya serien "Den som dräper"...var lite sugen på att se nya "2 1/2 män" med Ashton Kutcher också, men man kan inte se allt och den serien lär väl visas till döddagar....=)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...