lördag 22 oktober 2011

Hårfagra barn och uppvaktning av Johan, Kikki och Hanna!

Jag jobbar i helgen, igår jobbade jag kväll, idag jobbar jag 7.30-12.30 och 16-21, imorgon söndag jobbar jag 7-16..Så helgen lär väl gå fort. =)


Igår när jag klädde barnen satte jag på Tiril ett hårspänne för en gångs skull...En röd fjäril i luggen. Kors i taket, den fick faktiskt sitta på ca 2 timmar!! Kiron ville gärna ha han också, så jag hittade en blå till honom....Visst är de fina? =)


På eftermiddagen fick vi besök av min bror Johan med familj (Kikki och Hanna). De hade med sig present till Kiron, en stor lastbil full med småbilar!


Har så svårt att somna på kvällarna i tid när jag ska upp tidigt, så jag blir så himla trött på dagarna...Gah.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...