onsdag 17 augusti 2011

Vår dag i bilder...=)

Ja, inskolningsdag 2 avklarad! Har haft det skoj, en lång dag, förstår att barnen blir trötta av att vara på dagis! Vi var där idag 8-15, imorgon blir det 7-13. Tiril har lekt lite inne, bla. med klossar.... ...och massor ute, mest med sand!! Till lunch var det soppa, som Tiril faktiskt var jätteduktig att äta själv! Hon sov längre än vanligt på lunch, jag pratade rätt mycket med lite andra föräldrar som oxå hade inskolning...

Och mellisen intogs ute, med storbarnen, macka och sen blåbärskaka gjord på blåbär som storbarnsgruppen bla. Kiron varit och plockat på förmiddagen. =) Han var stolt! Satt bredvid Tiril och vaktade på henne...=)
Blev ordentligt varmt idag, fast jag klätt oss för mulet som igår!!...
...så när vi kom hem hoppade vi alla 3 i svalare kläder, gick ut på altanen, jag tog en kopp kaffe och kikade igenom den här godingen som väntat i postlådan...


...så nu är jag såklart sugen på att beställa tyg!!!!

Men NU ska jag krypa ner i sängen, läsa ett par rader innan ögonen far igen...Godnatt!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...