fredag 19 augusti 2011

Skaldjur, loppisköp och tomater...

Äntligen fredag!!!! Ikväll ser jag fram emot räkor, rödvin, och råhångel höll jag på säga för att följa R:en, men mys blir det sista ordet, haha! Vi ska även se nån av den stora hög med filmer vi lånat hem...=)




Igår var vi en sväng på Erikshjälpen, blev lite böcker och denna ljuskrona som vi satt ute i uterummet! Blir fint till imorgon när vi ska ha kräftskiva med svärmor Haidie, Voitto, Ms bror Mats och hans tjej Hanna. Tiril fick vara själv på dagis idag, och jag tänkte att Kiron kunde få vara hemma med mig för en gångs skull. Tyckte han lät bra. Vi har myst med lite ostkrokar, och lekt med lite tågbana m.m, och jag har rensat lite mer till bytardagen. Måste snart börja prismärka för bara det är ett stort jobb!
Oxå gror det här hemma, de 2 tomatplantorna jag fick i morsdagspresent har frambringat flera tomater, varav några mognat redan, vi har ätit 3 st hittills, och dessa 3 röda hänger kvar redo för skördning...=) Barnen har varit lite klåfingriga nån gång och tagit loss små gröna tomater....=( Men annars har allt gått jättefint med mina tomater!



Nu släpper klädmärkena ju förresten sina höstkollektioner, jag är bjuden på Blingo-party redan, här kan ni se deras fina höstkollektion, finns mycket fint! Me & I´s kollektion i höst var oxå den härlig, skulle nog kunna tänka mig ha ett party, vi får se!

1 kommentar:

Evelina sa...

Ja meandis kollektion var fin! Jag har sett ut till Herman :-)

Har du koll på när bytardagarna är? Jag håller också på med storrensning för att sälja på bytardagar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...