onsdag 1 juni 2011

Tiril de senaste dagarna..

De senaste dagarna har varit ruschiga men på ett lugnt sätt. Ruschiga så pass att vi inte haft nån tid direkt tillsammans jag och M, eller att sitta och mysa vid TVn, barnen har kommit i säng sent, och det har nästan bara varit tack och godnatt utan att hinna prata riktigt. Hoppas det blåser förbi snart. Igår var han upp till mina föräldrars stuga direkt efter jobbet och städade, vi ska förmodligen vara där i helgen (fast själva grejen att ta sig dit känns usch så jobbig just nu). Blir också marknad i helgen, antingen i Härnösand eller Sollefteå, vi får se. Mattias kommer oxå jobba på torsdag, fredag och måndag, jobba in lite tid då vi ska resa bort nästa vecka.


Igårkväll skulle jag se Desperate Housewives, men just då började det åska så M tyckte vi skulle dra ur sladden för säkerhets skull...jaja typiskt.





Igår när jag tog upp lillan hade hon haft lite kalas och kladd så det var bara att slänga henne i duschen, haha...


Notera blåningen i pannan, hon har under loppet av några dagar lyckats slå exakt samma ställe 2 gånger, ramlat från vagnen ner på hyllan (klätterapa är hon verkligen nu, klättrat upp dit själv!), och så går hon ju nästan hela tiden nu och snubblar en del. Slog i diskmaskinsluckan... Som om det inte räckte så snubblade hon igår kväll och fick ett sår mitt på nästippen, ser ut som en liten clown...här med fint plåster som inte fick sitta så länge.
Jag sydde igår ett par tights till Tiril...
Här äter skruttan själv, kalaskladdigt!

Igår var det inte så kul väder, men i förrgår var vi till lekparken nån timme. Barnen njöt i fulla drag.

Stora tjejen.

Gungar på varsin gunga.


Går omkring och utforskar världen...=)

Nu orkar jag inte sitta vid datorn längre, har annat att göra...=)




Imorgon ska jag visa 2 fina vinstpaket jag fått i veckan, jättekul!! Blev så många bilder på dem oxå så de får ett eget inlägg....=)


Och sist men inte minst, tipsar om min tävling jag har i sybloggen, där du kan vinna knickers, kjol eller till de minsta muddbyxor!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...