tisdag 7 juni 2011

Nationaldagen och vårt hotell!!

Vad skulle ni tycka om att ha den här hängandes i vardagsrummet? Hehe jag tycker den är cool, men kanske inte riktigt passar i den övriga inreddningen, haha! I vår första lägenhet hade den dock passat fint bland all annan skräckinredning...=)



Igår på nationaldagen promenerade jag och barnen ner till stan för att möta Ia och hennes barn, och kika på ev. firande. Tror vi var nån timme tidig för det var rätt dött på stan och runt omkring, förutom att butikerna hade öppet, och barnen erbjöds ansiktsmålning (Kiron vågar dock inte något sånt...=)) Barnen lekte lite i en lekpark, och sen gick vi på Technichus och åt sen lunch. De hade också gratis inträde på aktivitetsdelen, så barnen fick springa av sig där lite bland alla roliga prylar. Det är också där jag fotade den fina lampkronan...=)


Vi håller på med lite förberedelse inför vår resa på torsdag! Imorgon åker barnen till farmor, ska sova där några nätter, och sista natten, till måndag, hos mormor o morfar. De är alla så snälla som ställer upp, så vi kan komma iväg!!! Kommer kännas mycket konstigt att vara utan barnen så länge, men jag längtar också. 5 nätter utan dem, shit. Vi åker tidigt på torsdagmorgon. Kommer hem på måndagkväll. Ska bo på detta hotell...=) Pirita Top Spa hotell...=)


Vi har hotellfrukost båda morgnarna, men middag får vi skaffa själv, haha! På båten har vi både frukost och middag... Tänk, sitta och äta utan att behöva hålla koll på barnen, oj vad underligt... !

Imorgon innan vi lämnar barnen ska vi oxå in till Wilma, (min systerdotter) som fyller 4 år!! Stora tjejen!

Jag har förberett nåt inlägg som kommer ut på torsdag, men efter imorgon blir det nog lite tomt här några dagar, men ni vet varför! =)

1 kommentar:

Maria sa...

Åh vad härligt för er att komma iväg helt barnfria! Lyxhelg! Njut i fulla drag...barnen finns där hemma när ni kommer hem! :)

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...