onsdag 8 juli 2009

Morgonbabbel

Ledig 2 nätter nu, jobbar sen hela helgen. Totalt 7 nätter kvar innan semestern!
Internet krånglar. Sitter och kikar på Tradera, har nyss ätit min tallrik med fil och havrefras som jag alltid äter på morgonen när jag jobbat. Snart blir det sängen...
Regnigt ute (men uppehåll just nu), inte kul för M och Kiron som ska hitta på nåt, men skönt för mig som ska sova.
Inatt var det förresten fullmåne. Hur sov ni inatt? Ofta märker man på de boende där jag jobbar att det är fullmåne, de sover extra oroligt.
Ikväll blir det "Morden i Midsomer", spelade ju in igår eftersom jag jobbade.
Tänk att det redan är 8 Juli! Folk börjar komma tillbaka från semestrarna nu. Snart är sommaren slut. GAH! Jag som väntat så länge på att den ska börja.

1 kommentar:

Anonym sa...

jo jag lade då märke till att det var fullmåne, drömde ingenting och sov allmänt konstigt (för mig är minst 2 drömmar/natt vanligt). skönt att det snart är sommarlov, hoppas bara på att sommarvärmen kommer tillbaks då!!

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...