måndag 8 juni 2009

Arbetstimmar och sko-Kiron!

Jobbhelgen avklarad...jag skrev ju fel igår, igår var det 19 arbetsnätter kvar, idag 18! Fast det låter lite, 18 arbetsdagar av 44 dagar totalt, så jobbar jag iallafall 75 %, men varje pass är ju 10 timmar och utan rast... Så det går många timmar på varje arbetsdag, och blir ju då färre dagar...=) Som mest jobbar de 85 % på natten hos oss...Det är 2 nätter mer än mig.
Kiron älskar att prova mina skor!! Han blev skitsur när jag skulle använda dem själv, haha! =)

Nu ska jag sova!!

3 kommentarer:

Carolina sa...

Hej! Såg att du var med och tävlade om namnnappar hos Edvinsmamma - nu finns det en ny chans, i min blogg - kika gärna in och var med!

Anonym sa...

oj då,då förstår jag hur det kan bli så få dagar fast många timmar;-). haha så söt han var i skorna=).

Evelina sa...

Krya på dig/er!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...