tisdag 3 februari 2009

Nysytt 2-3 Februari 09

Här kommer bilder på de byxor jag sytt igår och idag!De svarta byxorna är lite smalare och kortare än de övriga i stl. 86/92 som jag sytt, jag tycker de sitter bättre!! Både det svarta tyget och mudden är från Erikshjälpen. (Ignorera den missmatchande tröjan på Kiron-bilden, haha!! =))
De blå tightsen är sydda efter mönster av Hanne Meedom i stl. 86 men jag har kortat av dem rätt mycket, provar mig fram, "provbyxor", men jag tycker färgkombinationen blev fin och är nöjd med dem! Tyg från Erikshjälpen och mudd köpt på Tradera.

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad du är duktig att sy! Imponerad! Jätte fin är han mannekängen Kiron! :-)
Kram

Anonym sa...

Men gud vad du syr. jätte fina kläder. Så roligt att sy! :) /Jennie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...