lördag 21 februari 2009

Lördag 21 Februari

Jobbar i helgen!

Sydde lite igår, blev en velourmössa bla., men det var en sån där dag då en hel del krånglade...då blir man så frustrerad till slut för man hinner inte så mycket som man hoppats.

Igårkväll gick en hög av mina Tradera-auktioner ut, kul, fick mer för en del grejer än jag hoppats. =) Behövligt klirr i kassan!! Ska man bara ta sig tid att paketera dem också.

Fick hem detta Mairo-tyg häromdan, köpt på Tradera:
Idag när jag sov kom Kirons farfar Roger med fästmö Carina och hälsade på. De har precis kommit hem från Egypten...till kalla Sverige, blåser isbitar ute här idag!!!Kiron fick lite presenter av dem...leksaker och T-shirts, bla. dennasom sjunger och "dansar"...Kiron betraktar den med skräckblandad förtjusing, lite halvrädd för den samtidigt som det är kul att den låter...=) När den är avstängd kan man undersöka den...En sak jag upptäckte inatt när jag satt och kollade mitt schema, var att jag jobbar den 28-29:de Mars, när det är bytardagar i stan! ÅH...jag som älskar bytardagar!!!
Ha en fortsatt trevlig helg och mys lite åt mig också!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...