torsdag 5 februari 2009

Hur Katla kom till...och vi firar Moa

Var höll jag hus igår??? Jo det var nämligen så att jag lovade M att försöka ta en bloggfri dag! Satt knappt 10 min vid datorn igår, och då betalade jag en Tradera-auktion. Annars satt M vid datorn nästan hela dagen och spelade...

Men nu är jag tillbaka hos er som gillar att läsa om mitt...harkel...spännande liv!!! =)Nåt annat jag inte gjorde igår var att sitta nåt framför TVn!!! Kors i taket säger de som känner mig! Inte en sekund framför TVn!!!

Så vad gjorde jag då...Jo...denna skapelse kom till. Hälsa på Katla, hon heter så! Inte så fin men skapad med kärlek, och Kiron gillade henne och det är ju huvudsaken! Hennes svans var god!

Jag sydde och klippte till lite annat också, men inget klart.

På eftermiddagen var vi till Kramfors, åt middag hos mamma och pappa och var sen och firade Moa! Kul att hälsa på dem och Wilma växer så det knakar och surrar hela tiden nu.










Här ligger de utslängda i saccosäckarna och ser Nicke Nyfiken.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...