torsdag 27 juni 2019

Girls Night Out i april!

Hej! Länge sen. ;) Livet rullar på och det är såå mycket som händer. Jag vet egentligen inte om jag har tid att skriva i bloggen, vad jag ska skriva eller ens borde men gör det för min egen skull så får världen virvla vidare så länge. Skriver ikapp litegrann iallafall så får vi tar resten sen. 

I april var vi ut på Girls Night Out! Årets tema var Black Gala. Sweet! 
Jag lånade en klänning av Theres, som vi också tog lite förfest hos. 

Vi blev ett glatt gäng på 7 tjejer, inte alla kände varann sen tidigare men jag hade iaf träffat alla förr. ;) 

Jag Ia och Camilla, kära gamla skolkompisar från gymnasiet. ;) Vi var väl de som känt varandra längst. 


Fr. vänster Linnea, Erika (som jag jobbat med mycket för många år sen), Camilla, Caroline (som var med på festen förra året också), Ia, jag och Theres! Gala-ladies! 

Festen höll i år till på Härnösands teater. Väl på festen fick vi ta gruppbilder! Tyvärr smet Camilla ifrån, haha! 



The happening inne på festen först var nog toaletten, haha där var det svartklubb med värsta röjet! 


Väldigt trevligt, god mat och bra DJ! En kul och behövlig kväll. 






Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...