onsdag 20 september 2017

Tapasmiddag och Mojitos!

Hej! 
Jag är så usel att blogga för tillfället så det blir mest att jag bloggar om såna sociala tillfällen och så, det blir som att vi inte gör annat men vardagen har verkligen kört igång med mycket jobb, hemmakvällar och första vabben har det också blivit, hela familjen blev förkylda här i början på September. Höst! 
Jag ska försöka komma igång bättre med bloggandet, för jag saknar det ju och vill ju kunna ha det som minnesanteckning precis som jag brukar. ;) 
September inleddes med middag med familjen Horn, vi var sugna på tapas! 

 Mattias fixade Mojitos till fördrink, det är så himla gott! 


Vi satt i deras uterum och åt, en massa goda smårätter och jag blev såå mätt! Barnen fick istället tacos och sov sen över där, vi vuxna spelade musik och pratade och drack nån till Mojito ;), och lika trevligt som alltid! 




Här är Theres inlägg om samma kväll! ;)

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Åhh tapas.. älskar tapas!!
Åhh mojito.. älskar Mojito!!
😁

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...