onsdag 22 mars 2017

Träffsäker gåva till PMS-frun!

Hej! Idag har jag varit off hela dagen, jäkla PMS. Att Tiril är som en mini-tonåring och frestar enormt på tålamodet titt som tätt gör inte saken bättre. Usch, jag har haft så uselt humör hela dagen, ilsken på det mesta! 
När Mattias kom hem hade han köpt blommor, min favoritchoklad och vin, som "fredsgåva". Då började jag gråta mitt i allt! Ja jisses vad man blir påverkad av hormoner alltså. Blev så glad. Han är allt bra underbar min man! 

Mattias har iallafall varit iväg på FM-orden ikväll några timmar medan jag varit gräsänka. Kört ett danspass och efter jag lagt barnen och duschat fick jag mumsa på min present. =) Mattias kom hem lagom till dess, så vi har sett ett avsnitt av "True Blood". Inne på sista säsongen nu!

Kiron har ju syslöjd den här terminen, och idag tog han hem denna. Titta vad rakt och stadigt sytt, bättre än mig kan jag säga! Innanför linjen hela vägen! 
 
Imorgon jobbar jag 12-20.30, sen fredag morgon och sen är det ledig helg!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...